martes, 5 de marzo de 2013

LLIGA VALENCIANA a la butxaca! :)

3ª prova i última a Biar, si no passava res molt greu, tenia al lliga asegurada, així i tot la carrera m'anava a agradar, era molt corredora segons m'havien dit.. i amb l'asfalt que estic fent em va de luxe aquestes carreres.

Començava el día molt pronte, a les 5h. 20 ja estava en peu... per desdijunar i prendré camí cap a Biar...


Ja allí varem agafar dorsals i ens varem posar a calfar, no vaig calfar molta estona..  però els primers 2 kms d'asfalt em van vindre de luxe per agafar bon ritme i anar en 3ª posició femenina,


 on em vaig estabilizar en la senda , picava amunt però es podia correr, encara que si nó tens bon ritme, eixes pujades et maten.. em vaig enganxar en Erica, i vaig poder seguir-la ... em sentia molt bé.. no em pesaven les cames, però no volia precipitar-me, varem fer la 1ª baixada,

 que per cert em va agradar molt... fins el 1r control.. on seguiem per una pista on me'n vaig anar un poc cap avant fins la 2ª pujada que se'm va fer més pesada, i on vaig tindré que caminar prou... però amb bon ritme i se'm va fer molt curta...una vegada dalt, el 2n control.. em vaig parar 30'' per beure tranquilament .. ja que venia un tram llarg de pista i després la senda fins el poble, em vaig donar conter que anava en molt bon temps i en molt bona posició.. vaig veure en la pista a un junior, però que en 30'' se'm va anar en 3 segons.. jajaja , vaig començar a apretar en la pista on el fang feien que duguera 2kg més als peus jajaja.. vaig veure que duia bon ritme de mitjà, però volia baixar-lo més.. em trobava molt bé.. i vaig apretar la senda fins una carretera on ens desviaven per un riu de brossa.. de mal xafar..i després per una sequia... preferia haver seguit per la carretera.. ja duia 12'5km i encara es veia un poc lluny el poble... però vaig apretar fort fins meta...

Finalment 1h 16' 46'' a 5' 34'' em marca el garmin els 13'77 km. Increïble! La millor carrera fins ara de sensacions i de temps...



1ª junior, 1ª lliga a la butxaca.. molt contenta del progrés. Però aquestes coses no venen soles, el més difícil no es guanyar una cursa, és entrenar dur dia a dia amb ganes o sense ganes.

Amb ganes de seguir endavant! Els entrenes estàn eixint a la perfecció i per tant aquesta carrera em tenia que ixir bé... amb molta motivació !!!


Pròxim objectiu?? - Cursa Pipa La Vall d'Uixó, 17 km , una carrera prou dureta... però amb moltes ganes :D! #GAAAAAAAS



2 comentarios: